احظار نظر جالب رونالدو در مورد نامزد های توپ طلا

اظهارنظر جالب رونالدو درموردنامزدهاي توپ طلا


کريس رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلاي سال 2014 است و مي تواند سومين توپ طلاي خود را، ماه ژانويه در رقابت با مسي و نوير بدست بياورد.


 

دوشنبه گذشته بود که اسامی سه نامزد نهایی توپ طلای سال 2014 از سوی فیفا اعلام شد و بر این اساس، از بین کریستیانو رونالدو، لئو مسی و مانوئل نویر ، یک نفر این عنوان را از آن خود خواهد کرد. 

کریس رونالدو امروز در مصاحبه با خبرنگاران به اظهارنظر در این مورد پرداخت و گفت:" در ابتدا باید بگویم که کارلو آنچلوتی شایسته کسب عنوان بهترین مربی سال است. نه فقط بدین خاطر که سال گذشته رئال را قهرمان اروپا، کوپا دل ری و سوپرجام اروپا کرد، بلکه او پس از گذشت یک سال و نیم از حضورش در رئال، این باشگاه را به بهترین باشگاه دنیا در حال حاضر بدل کرده است." 

رونالدو سپس در مورد سه نامزد نهایی توپ طلا و حضورش در این لیست گفت:" از اینکه بار دیگر برای تصاحب توپ طلا نامزد شده ام خوشحالم. اما واقعیت این است که نمی توانم درک کنم چرا هیچ بازیکن دیگری از رئال در فهرست نهایی قرار ندارد. جای برخی بازیکنان رئال در این فهرست واقعا خالی است. رئال مادرید در سال 2014 به افتخارات زیادی دست یافت و بازیکنان رئال شایستگی های بسیار زیادی دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کرستیانو رونالدو ، ،

تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 ا 17:40 نويسنده : پارسا عسکری ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.